Followers

There was an error in this gadget

Tuesday, October 9, 2012

Tomorrow

2:54am still beronline tak jemu2 daripade td. setat pukoi berapa tah. mazirah dah gone .pergi ke alam mimpi. mimpi mandi air terjun pulak tu. dasarrr jakun. harap je anak jati kedah, tp aku yg jd tour guide bwk dia pi air terjun kat sini =,= ,baideweiiiiii ,esokk ,kalau cuaca mengizinkan, kami (aku, mazirah, shuhada, yaya, zika, lyana ,adik, omey, pika, intan) akan berangkat ke air terjun .dimana ? candi sahaja .yg bestnya junior siap offer nak masakkan nasi lemak tok kakak2 dorang yg gojez ni. hewhewhew.
tu je selingan sebelum pergi ni. harap2 takde pape halangan .kalau tak jadi pun insyaallah lainkali boleh pergi =)

No comments:

Post a Comment