Followers

Wednesday, October 10, 2012

Journey from UiTM Merbok to Lembah Bujang to Tanjung Dawai (PART 1)

Hello assalamualaikum yuoll .semalam aku ade up entry pasal nak picnic kat air terjun kan ? here the story goes. mase dlm pukul 10 lebih kot. bebudak tu call ckp intan tak dapat join .okay sedih sbb kurang sorang. tapi takpelah .intan dari kulim ,jauh kot dia nak turun kesini.lepastu lyana pun tak pegi. sbb dia lmbat sgt. haha. pastu tido balik ,last2 bebudak tu call ckp dorang dah ada kat air terjun and we are like kilat terus berdesup p siap2 .mandi takpayah .haha .lepastu g amek kete then p beli mangkuk dgn cawan polisterin. terus gerak g lembah bujang. dekat jer .kalau yaya bwk mmg dekat. sap sap soii je dia bwk kereta. tau2 dah smpai. bontot pun tak sempat panas lagi. nak smbung tido dlm kerete lagi lah tak sompekkk .
tengok pun dah tau kan tak mandi. tapi muke aku pagi2 mmg cmni ape. g kelas ke ,g mane2 ke, cmni lah. aku mndi ke,tak mandi ke tetap sama cmni. sbb tu kwn2 aku suka ckp aku tak mandi. kalau aku stepler mulut dorang mesti best kan =,= .
Us ,Zika , aku ,mazirah .sape paling comel ? bg aku , aku la kan .blog aku ,sukahati aku lah nak up diri sendiri =p sampai2 je sane kitorang g kat air terjun yg bawah tu dulu. pastu decide kat situ jugak nak naik atas ke tak ,sbb kat bwh tu cm open sgt, org lalu lalang.yg kat atas privacy sket. tapi yg bawah lagi gempak ah .boleh berenang2 juak lentang bagai. then naik atas jelah .sbb masing2 malu kononnye .podahhh .elok2 je smpai atas hujan pulak .sokay la ,lepak pondok mknnasi lemak dgn bihun .junior kami masakk .i tell you la kan ,sumpahh awesome gila .sedappp .aku lak yg segan .nak masak nasik pun kdg2 fail apetah lagi nak masak nasi lemak !!hoi menangis adha kalau tau ni =p
SENIOR. junior p main jauh2 dulu. percayalah ,sebenarnye aku dgn shuhada org first sekali terjun dlm air .jakun pnye pasal.
aku yg semakin gemukss.
Kami .sorang lagi tak termasuk dlm gambar. tgah snap gmba ni lah .sape lagi nak diharap kan .huahuahua.
Besttt .happy sangat =)
sampai skang bile aku bareng je terasa mcm baring dkat batu2 ni. over tak ?
Mereka yg tidak sabar2 . sabar ya anak2 . lepastu tetiba pika ajak g umah dia sbb dia nak balik cpt, kitorang pun cm alaaaa. tak puas lagikkk ni nak mandi. tp takpelah . lainkali kalau ade mase ,rezeki kite dtg lagi okay sayang sayang semua ? umah pika tu takde lah jauh pun .dekat jer .kampung dia bestttttt sgtttt. ade sungai . bestt .kalau tau dah lame mandi kat situ jer .senang .lepak2 umah dia, semayang ,mkn kuih .tgok debat. kemainnn lagiii kauuu .pastu tetiba adik ckp nak balik dah .bile tnye rumah kau katmana adik ? kat pendang .tuuu kauuuu ,jauhh gilaa. lebih kurang sejam perjalanan katenye .sian dia. mesti bontot dia keras gila .haha . ni suma gambar2 kat umah pika. Aku malas nak boh caption.
entry akan besambung ke PART 2 . HAHA .OVERRR SANGATTTTT .

No comments:

Post a Comment