Followers

Friday, October 5, 2012

Senior and junior outing =)

hello guyss .aku tengah merana ni sbb ade ketumbit .haha ,ape kaitan dgn tajuk kan .td aku dating dgn kwn2 .syokkk gila. pagi td aku ade paper csc ,lepas tu balik tu ingat na tidur ,sekali mazirah kejut ajak p umah die ade mkn2. so nak taknak kena la pegi .sian ibu kan dah masak byk2. kami pegi 9 orang. means guna dua kereta. lepas dah mkn2, hepy2 kat rumah mazirah ,kitorang decide nak lepak tesco. karaoke, lepak2 minum cool blog and so on.hihi . seronotttt gila babi .suma sporting and gempakk2. malangnye ,gambar tak byk kat aku .aku ade sikit jer .
kitewww adewww ketumbitttt .pangggggg muka aku sedas pehlisss.
karaoke .13 laguu .hewhew.
me with intan. junior bilik lyana mior. hotsetap merbok .huahuahua .cantikk kan intan ni, baik lak tu ..
with adik pika sayanggg .junior jugak .dak pre com sama dgn intan. aku dgn pika ni serius sekepala. sporting habehhhh la depa suma nihh .
us ,baru lepas main kerusi urut.pastu camwhore kat kedai baju kurung tepi tu.
sementare tunggu coolblog nak siap. 20 minit kot tunggu. hangin jerr kitorang. tp takpa, boleh spend time berkenal2 mendalami isi hati masing2 .hahahaha .geliiii gua.
taktaw nak kata apa dahhh
mazirah kata dia suka gambar ni. sbb mcm gambar family. haah ,kau la bapak nyekan mazirah. okay tu jelah .pastu time nak balik ,dah malam .main suluh2 lampu guna lampu kereta. cm bongok .kesimpulannye ,aku happy .sayanggg koranggg .sempoiii

No comments:

Post a Comment