Followers

Tuesday, October 2, 2012

berjimba jimbaan with lovelies

holaaa .assalamualaikum uoll .today happy gila .keluar with ana and liyana .ohh with lutfi also .our driver. teehee . first time kelua dgn dorang. bestt gilaaa .makan smpai dua kali. and guess what ?aku dah pun selamat bercirit tiga kali malam ni. muahahaha .
Us .aku gemuk kan ? azhana ckp aku kurus. alaa saje lettew nak sedapkan hati aku. hahah.
azhana with lutfi. lutfi ni seriusly kelakar gilaa .dia dgn ana mmg sekepala .masuk gila. siap main belasah2 tendang2 tak kira tempat. dlm lif, dlm kereta sume dorang sebat . sekalii aku swinggg ,dua2 melayang. hahah mule2 plan nak pegi kul 2 ,lepastu ana call aku ckp tak jadi. aku okay jela. takpe. lepastu dia call balik ckp jadi. aku dah mcm pantekk la kau. terus berdesup siap2 .takda pegi mana sgt pun. sbb plan mmg nak tgok wayang jer . citer bait. pasal shark ,hoihh ,aku mmg hantu jerung. boleh tak aku nak ckp binatang kegemaran aku shark ? nak kawan dgn aku lagi tak .hahaha. cite bait ni best la. suspenderrr gilaaa. aku sampai imagine kalau lah aku hadapi situasi cmtu cmne lah agaknye kan. seremmm.
with yana. comel tak ? comel tak ?biasa lah .kawan i mmg comel =)
sebelum wayang start moh la kite snap2 gambar dulu. tadahhhh . okay .tuu jelah update untuk kali ni. conclusion nye. sgt fun .besttt gilaaa. thankyou ana ajak aku keluar. bkn mcm tuttt kan ,kan, kan.. hahaha. adiossss

No comments:

Post a Comment