Followers

Sunday, September 30, 2012

macam - macam

Now pukul berapa tah. Aku tak dpt tidur. Teringat kat someone. Bukak balik mcg2 dgn dia. Takda satu pun yg baik2 yg manis2. Suma kata2 kesat, kata2 maki hamun aku bagi kat dia. Why la jadi mcm ni.


Esok final exam start. Paper BEL311. Tak study pun. Mengelat lebih. Bayang2 3.00 pointer keatas mmg dah tak nmpak la sem ni. Apatah lagi dekan, mmg takkan pernah wujud la dlm kamus hidup aku.


Tertanya2, sihat tak dia harini. Harini buat ape je. dengar lagu dreaming - kim soo hyun je buat aku teringat dia. Nasib baik aku ni gagah perkasa, jiwa kental. Kalau tak berjejeh2 la airmata cmpur air hinguih kelua .


Byk sebenarnya aku nak cerita kat sini. Tapi line tak mengizinkan aku cerita panjang. Cemburu habeh kat aku. Tunggu la, tunggu aku balik sabak. Mase tu aku akan update blog lapanratus kali sehari. Topup tok hari2 yg aku tak update ni kan. Sekian dari saya tuan tanah kedaung. Adioss .

No comments:

Post a Comment