Followers

Thursday, June 14, 2012

Kesatria Negara bahagian tigaaaa .

gitteww ,tigaa tu kne mendalam sikit sebutannye yeh .sebab ape ?sbb sem ni adalah sem last aku join kesatria .wehhhuuu .last tok kesatria aje ,belom grad lagi .sedihh balik .hahah .mase part 1 aku group R ,part 2 group K ,part 3 group M .

by the way ,tadi first day mule kesat bahagian 3 .kul 3 smpai 5 .panas weyyy .berbaris kat tar pulak tu .lepas tu dapat duduk .choii .komander nak marah2 ckp "dah bg duduk tu jgn la bising2" .ekk elehhhh ,mmg ko bagi duduk kat karpet empokk pon kannn !! cibeii . aku berani jamin la ,sape yg duduk lame sket tuu konpem sisa2 sua trek serta kulit2 melekat kat tar .(okay tipu) .

mase part 1 aku kat group S sekor2 je .takdak kwn .ehh adaa2 .hanis ,lara ,liyana .tu pon tak sama kos .kenal dri situ jer .part 2 aku pakat2 dgn member baik aku ,mazirah ,shuhada ,mamy ,yaya join satu group .cantikk ah .bestt gilaa .sem ni lak .tambah lagi sorang member kelas aku merangkap kawan baik aku amelia masuk group sama .yeahhhh bebehh .sokaa hati aku ramai geng .


todiaaa .bareng2 kat rumput tunggu komander cari cikgu .




maaf lah yeh ,muke berkepam sket .maklumlah ,kulit aku kulit bayi .senang berkarat .kihkihkih (jum sepak aku ramai2)


dgn mamy .otw nak p cucuk duit .orang kaya la katekan .tgok la nnti pertengahan sem .muflis teruihh .



No comments:

Post a Comment