Followers

Friday, June 8, 2012

dogol ke saye ?ape itu dogol ?

last week aku kua dgn mak aku ,hajat dihati nak beli tudung ,gilerr vangge dpt beli tdung dgn mak aku ,sbb boleh pau beli byk2 tudung ,muahahah .derhaka punya anakk .
setiap kedai yg kitorang masuk tu sume mak aku tnye2 pendapat aku ,tudong ni cantik tak ?match tak dgn jubah itam mak ?ni labuh tak ?pendek tak ? sumenye tnya kat aku la kan .ye ,aku kan pakar mecing2 kaler T_______T

Lepastu ade singgah satu kedai ni ,aku tnye mak aku ..

Aku : Mak ,tudung ni mak taknak beli ?taknak try ?takpenah tgok mak pkai tdung cmni
(smbil tunjuk tudung syria,kebetulan time tu aku pkai tdung syria jugak )

Mak aku : tudung ape ni ?cmne ni ?

Aku : ni ha ,tudung cm orang pkai ni ,ade sekali dgn anak tudung dlm ,senang .bole
tukar2 warne anak tudung dlm tu .

Mak aku : (die tgokk je aku ,lame sket) '' taknak lah ,dogol sgt la ''

Aku : (pfftt .baikk lahh ibuku T_____T.. 'dlm hati' )

kesimpulannye ,ape itu dogol ?ade tak dlm kamus dewan ? byebye

No comments:

Post a Comment