Followers

Friday, July 20, 2012

Interview dan selamat berpuasa

hell-o guys .assalamualaikum .lama betul gua tak menceceh kat blog sampah masyarakat ni..first ,aku nak story pasal interview aku kat JPJ KUALA KETIL .that morning aku bgun dgn malas nye ,siap2 .jerit panggil shahirah kat atas .then p bilik mamy .wahhhh .cantikk sume nye siap high heels lagi .sumpah cantik. woman sangatttt .sekali tengok kat kepale ade helmet. pfftt .rempit sangatttt. pastu gerak la kami ke pintu masuk uitm nak cucuk duit kat atm. then kua p amek kete sewa truih jalan tnpa arah tujuan. ekceli kami taktaw pon kat mana JPJ tu. sajaa pilih company tu sbb pakcik aku pegawai situ ,dgn berbekalkan henpon ditangan maka gerak lah kami ke destinasi sehingga sesat lah gamaknyaaaa .

gambar selingan..harap maaf ,gambar semasa interview takdek .henpon gua guna untuk record suara pegawai tu saje..gmbar2 byk..tp bukan kat gua ..kat yaya dgn shahira byk .

lepas dah abes interview tuu p la kami ke stesen bas, tnye pnye tnye,tiket sudaa abes ,ayoo amma .gimana nii .so redha jela kan .duduk lah aku kat merbok yg 'indah" ni..

dgn hati yg lara aku pon drive la .smpai lampu isyarat merah pon aku langgar .kahkahkah .siyes aku tgah mengelamun time tu .tskkk T________T..

ahhh .aku malas nak taip dah. aku ghindu mak dgn abah .lepas je dpt tauu aku nak balik sbk tp tiket abes,berkali2 mak dgn abah aku call tnye itu ini. waaa ,lagiiii gua sedihhh .k bye



MOTIFF LETAK GMBAR?? MAMPUSS

No comments:

Post a Comment