Followers

Thursday, June 7, 2012

sabak bernam kata pergi , merbok kata mari

kames ,jumaat ,sabtu babaiii sabak bernam ,babai rumah, babai bilik ,babai abu (kucen) ,raye kite jmpe lagiii .malas wey ,malas ghiler baq hangg .okay stop pasal malas ,back to realiti T______T .rase mcm tak percaye ,btul ke aku dah lalui cuti due bln ?btul ke ? ape yg aku buat selame cuti due bulan ni ? serius lupe .ke sebenarnye aku mimpi je cuti due bulan ni ? ohh maiii ,

semalm my fren jannah ade tag kat aku gmba jadual kelas ,seriusly bile tgok rase mcm wtf ? ohh yaa ,f for fish .teehee .meh sini aku tepek jdual kelas tok sem 3 .


tgokk tuu 3 hari kelas malam chorr ,naseb baik tak berturut2 .

and cer tgok hari selasa ,weyy ,ade kelas smpai pukul 7 kott ,lepas tu smbung pukul 8 ,cmne pulak nnti mase bulan pose ?nak bukak pose kat mane ? nak beli makanan lg ? nak semayang ? and aku rase2 la kan ,rutin harian aku sepanjang cuti due bulan kat rumah konpem la berubah ,which is kat rumah aku bese tidur around paling awal kul 2 ,paling lewat kul 5 pagi .bgun kul 2 petang .gituuu ,kelass sgt kan rutin tidur aku ni .padan la aku dpt mate lebam .

lepastu ,skang kalau tidor asek terbayang2 jer merbok tengah cakap 'mari la ,mari la ,mari la' .wtf ?boleyy cmtu ? pape pun ,aku rela masuk belajar balik ,sbb harapan aku nak cepat2 abes blaja and grad dgn jayanye ,ceaaa ,membajet lebey .padahal belaja pon malas .esaimen buat last minute .gahahah .ohh2 ,lagi satu tak lupe jugak nnti ketemu balik dgn kwn2 aku kat sane ,bermule lah rutin harian mamy dtg ke bilik aku tak jemu2 lalu menghabiskan mase berjam2 menonton movie dibilik aku . perlu kah aku beli rantai kunci yg besar2 tu ? bagi menghalang daripade mamy bermaharaja lela kat bilik aku ?perlu takk ?kihkihkih

okay dah ,tu je nak merapu2 kat sini .tata .AKU LAPAR KFC !


1 comment:

  1. hahahahaha..mcm kakyong excited gila nak balik merbok <3

    ReplyDelete