Followers

Wednesday, May 23, 2012

perangai dia

hey olls ,lama ghila aku tak menceceh kat baby blog aku ni ,and maybe skill typing aku pun dah tak sehebakk mase sem 2 ,so terrpakse la aku type gune due jari mmatikkla aku kalau miss tinie (lect subjek typing) aku bace nihh .haii miss .muehehehe .

terpakse la i belajar menaip laju2 lagi .begitteww .

okay back to the topic ,entry ni aku nak cerite pasal Incik adha =) punya perangai yg sangattt sangatt sangattt 'sweet' ,compare dgn perangai aku ,holohh ,kite tgok sapa lagi nice .hahah .ohh sebelom aku lupe ,say haii to incik adha ,haii ! say hoo ,hoo !say yeahh ,yeahh !!hewhewhew

inii dia incik adha tersebutt ,bapak ah kan ,kat gmba buat muke innocent ghilaa.mcm tak penah buat salah kat haku .padahall ,saket usus2 limpa2 aku dibuatnye .meh aku listkan perangai2 dia yg aku ingat lahh ek

1- bila aku marah ke ,maki ke dia tak melawan balik ,dia just ckp 'yela' or kalau
dia sedar diri dia just ckp 'yela ,org mmg bodoh,babi,
maki aa org lagi .maki puas2'

2- kalau aku merajuk dia tak suka pujuk ,dia lagi suke buat bodoh and act like
nothing happen ..grrr !!in the end aku pulak yg tetibe cool sndirik,mencikk !

3- dia suka bg alasan kalau dah buat salah ,and sometimes alasan dia tuh buat aku
panas and terasa nak cekik2 dia .

4- dia dengar ckp aku ,ape yg aku suro buat dia ikot kan ajer ,tp sometimes takde
aa dia ikotkan kalau dah merepek2 ajer aku nakk .kan adha ?kann ?

5- dia suka perempuan kulit putih ,tapi malangnye dia dpt aku ,siHITAM LEGAMM .

6- dia taksuka aku kua dgn laki ,tapi dia bolehh kua dgn pompuan (gampang)

7- yg pling penting dia anak emak .woot2 .haritu aku ingat lagi mase sekolah
form 3 dia pegi sekolah mak dia yg hantar ,pastu aku nmpak dia salam cium pipi
mak dia .aww ,aku pon takpenah buat cmtu .muehehe .and satu hari tu ,mak aku
ckp anak kwn dia laki still naik moto dgn mak dia g sekolah ,mak aku pnya
puji2 anak kwn dia tuh ,suddenly aku teringat incik adha pon
pegi sekolah mak dia yg hantar ,okay dah boleh pass ujian calon menantu mak
aku .

8- incik adha basuh baju sndiri which is aku pon start basuh baju sndiri mase aku
masuk uitm tskk tskk T____T ,dia dah basuh baju sejak bilaa tah .aku lupaa .tp
yg pasti dia basuh baju sndiri2 mase zaman sekolah dlu ,adik dia pon basuh bju
sndirik kott .maluu i taww .

9- dia setia .setia kee ??

10- dia suka jd diri sendiri ,maksud aku mcm ,you know la kan skang lelaki ramai
yg nak tiru pesen kpop la ,justin bibior la ,rmbut lurus siap ade fringe,
sumpah aku geli taw ,tp incik adha tak gittew ,dia biase2 je ,tak ghila nak
ber kpop2 bagai2 .incik adha hang jgn kembang ok ,


andd ,ape yg aku tau kitorang dah kapel for 5 years 5 months ,i dont know how to explain why we still together and i dont know for how long we'll keep our relationship .yang aku tauu ,aku nak putus ,haha SAYANG DIA .



No comments:

Post a Comment