Followers

Wednesday, May 23, 2012

si budak india Purbakaran

haii guys ,aku bru bangun ni .nicee lahh kan .mak aku pun tau aku tak tido mlm ,so dia soh aku jd jam loceng dia ,soh kejot pukul 4.30 ,lagii nicee .pebende tah aku nak taip harini ,bukak2 lappy je on facebook ,tapi dah kne serang dgn jerk yg tak habis2 soh aku join bisnes dia tu .shit. forget it ,korang dlu mase zaman bebudak dlu cmne ?

aku pulak dlu mase budak2 mcm jantan sket ,aku pon kwn dgn laki .dgn pompuan pon ade la .tapi ade sorang budak laki india ni aku kenal ,dlu mase g sekolah rendah dari darjah satu smpai darjah 6 aku tumpang dgn pakcik zainal .pagi2 nak p sekolah kitorang salu la jln kaki p umah pakcik zainal sbb anak dia bese siap lmbt .pfft .so jiran pakcik zainal ni kiri kanan india ,which is belah kanan india gila yg skang mana tah pegi nye .and sebelah kiri la umah budak india tu .,name budak tu Purbakaran .

tapi org panggil dia amenggey ,aku ingat lagi haritu aku dgn budak2 ngaji laki pompuan main lumba lari kat kawasan taman tuu ,si amenggey ni pon ade .kire mcm aku ade la jugak kwn india kan .sampai kan abg dgn kakak aku suke kenen2 kan aku dgn amenggey ,.niceee sgt perangai abg dgn kakak aku kan .kdg2 tgah gadoh dorang nganjing2 kan aku ckp "ain suke menggeyy" byk2 kali ! pfft ,shit !

so pagi2 mase kat umah pakcik zainal ni salu la aku nmpak si amenggey ni siap2 nak p sekolah ,pintu umah dia amma dia bukak luas tah apa motiff .smpai satu umah boleh nmpak .aku kdg2 ade la jenguk umah dia tgok2 ,and kalau aku tgok umah dia mesti aku tutop hidung ,sbb taktaw lah kenape aku tak suka bau india ,rumah dia .padahal takde bau ape pun .aku je yg over .yg aku perasan la kan ,amma si amenggey tu suke bekalkan amenggey air milo .boh dlm botol sama tiap hari ,kepit kat ketiak .tak pon selit kat tepi2 beg dia tuh .

okay yg aku ni dah kenape cerite pasal amenggey saje ni .shit. baii

(itu saya punya amma banyak suka sama itu perempuan ,itu perempuan bikin saya banyak gila ,ayoyoooo ,karawaleyyyy)

(sorryy menggey ,i dah ade Incik Adha .walaupun incik adha ade iras2 u ,tapi i tetap pilih dia ,peacee)

( u jangan cobak2 nak konteks purbakaran lagi ,kalau i tau u still nak kat dia ,i cari meenachi2 yg lagi hot dari u ,AWASS)



No comments:

Post a Comment