Followers

Wednesday, April 25, 2012

Sejarah henpon aku

kesian kan ,tajuk entry pun mcm yoyo oo jek .sbb takde mende nak dihapdetkan .okay ,meh sini aku nak list kan henfon2 yg pnah aku pkai .tak ler byk pun .cekidautt .
gila babi pnjang url pic ni .Motorola c650 .,ni first henfon aku pkai .mase tu aku mule pkai fon time form 1 ,ha kelass kau nyahh .bebudak jaman skang darjah 1 pun dah pkai .tuu ,anak sdare aku mase die darjah 3 ibu die dah blikan fon .lagi canggih dri fon aku yg ni pulak tu .haish .
lepaih tu form 2 aku tuka henfon ni .Nokia 6600 orang panggil henpon sabun .mase darjah 6 lagi aku minat henpon yg pnjang beso gedabak yg popular kat citer sembilu tu .tp bapak aku kate besor sgt tak muat masuk poket .last2 aku amek ni .itu ponnn ,tak muat jugekk masuk poket .muat tu mmg la muat .tp azab sket la bile ko nak kuar kan balik ..
lpas tu form 3 ,todiaaa .tiap tahun tukar henpon .melayang2 duit mak abah aku .nak buek cmno .henpon aku manjang rosak tiap tahun .muahaha .ni ape hah name henfon nye ..lupe dahh .
form 4 ,aku tuka henpon ni F305 sony ericsson.. best enpon ni ..game .cantik pulak tu .
pastu form 5 aku tuka henfon ni ,nak tau sbb pe ?sbb time tu adha pkai henpon ni .aku pon dgn bodohnye trade in henfon sebelum tu yg ori ,tuka amek enpon ni ,2nd hand .bodoh kan aku .pastu tgok2 enpon adha rosak ,die tuka fon lain .hamekk kau ,nak same sgt .choii .last2 henpon ni pun rosak aku pkai henfon nokia biase abah aku pnye .pastu rosak lagi adha bg pkai henpon die .smpai skang ade lg henpon die kat aku .tak pulang2 .uzur dah pon ropenye . and lasttt ,
henpon ni mak abah aku blikan mase aku dpt tawaran nak pegi uitm tu .hadiah katenye .and aku pun tak berhasrat nak tuka henpon ni .sbb aku bkn jnis yg gile gadjet .pastu aku jnis yg tak stick dgn henfon doploh pat jam .so takde reason aku nak bli enpon mahai2 .ok adiosss

No comments:

Post a Comment