Followers

There was an error in this gadget

Tuesday, March 13, 2012

Tak sedor diri

ehh sape tah tu yg tak sedar diri .aku lettew .sape lagii .kames dah final ,aku tak bukak buku langsung .mmg tak sedar diri lah tu ,bace notes ctu jer .adoii la .abehh ,cemane nak concentrate bace buku kalau tgn asek nak menggaru jer ,kejap garu kaki ,kjap garu tangan ,pastu prot pulak ,dah tu bontot lak ahaha .yerr guys ,aku menghadapi penyakit miang satu badan .ohh lepas ni silelah panggil aku katak puru okay .ong ong .okay aku dah tak sedar diri lagii .eishh .

yerr ,badan aku skang mcm katak puru .gatal2 .timbul bintik2 merah T__T .seksaaaa aku wehh .now dah okay ,takde bintik2 .tp gatal tetap rasaa .awww .k babai

No comments:

Post a Comment