Followers

Friday, February 24, 2012

Study week and final exam comingg again .

wehh ,ghilaa ,aku rase mcm baru semalam aku ckp kat abah aku tanak msuk uitm sbb dpt kos office ,tup2 lanie dah nak abeh sem 2 pun weyy ,i cant belibitt bebehh .ohh btw ,final nnti bebudak office la yg akan tutop pagar uitm .kitorang abes lambat weyy ,betul2 31 aribulan tigaa ,diulangiii ,tigapulohsatu aribulan tigaa (lempang aku sket ,haha)ohh abes la .sunyik la hidup aku final nnti .ehh bkn sekarang pun tgah sunyi ke ain ,hewhew ,hanye i saja yg tahuu ,okay balik pade topik la kan ,malaih la nak ckp pcal study week ,sbb aku sndiri pun dlm dilema nak balik ke tidok ,nak balik ke tidok ..minggu lepas rasenye balik ,eh entah la .final pulak ade 5 paper weyy ,mati la aku cmni .repeat paper bbm la aku ni .haha .mcm tak konpiden je nak lulus bbm .serious susahh kome oii .lagi susah dari sastera aku dlu .sape ckp sastera senang sini tunjuk kat aku ape maksud metafora ,hiperbola ,personafikasi ,simile sumaa ?haa .habakk maii .ceaa ,terkedah-an pulokk

.

gambar ini sebagai bukti yang aku berusaha keras stady sungguh2 ..bahaha .padahall ,hanye org yg snap pic ni je tauu =p

ohh seriously aku tak sabar nak abes diploma ,then sambung degree dlm kos mascom ,thanks to mizztinie selaku lecture typing aku yg memberi support and menggalakkan tok aku ,kak eqa nan amelia amek kos ini .wehhuu .insyaallah aku akan lulus diploma dgn jayenye =D ,okay tatahhh .love yaa .

No comments:

Post a Comment