Followers

Tuesday, January 31, 2012

TODAY IS NOT A FAIRYTALE

PUHH ,today is a shit day .first ,duit kat dlm bank aku dah tinggal ciput sebab aku boros bershopping barang yg tak PERLU .kebetulan tadI pegi central square kat sp ,tup2 ade jualan baju2 and what so ever la kat situ .aku ni mmg jenis yg tak bolehh tgok sebarang baju .dlm hati sebelum kelua tu dah bernazar arini aku nak MAKAN aje kat cs ,last2 aku rembat satu kemeja .tu pun nak beli dah selua jeans .dah cube sedaye upaye tanak tgok kdai tu .last2 tah cemane tgn aku boleh terambik seluar tu pastu dgn muka mcm byk duit ukur2 lilit sua tu kat leher dgn pinggang aku .bolehh cmtu .hajat nak beli ,sekali bukak dompet ade 30 ringgit ,pastu duit singgit2 ade berhelai2 .um ,tutop dompet then blahh .=( .tu yang pertama .

yang kedue haruslah pasal A to the D to the H to the A ! Ni lagi sekorr ,betape anjing nye layanan yg die buat kat aku . tengah hari anta mcg kat aku ckp arini tak bole mcg konon sebuk wat itu buat ini ,kelas malam la ape la .so ?ape kena ngan aku kan ,aku bkn peduli pun die ade keja ape ,yg penting bile aku ckp mcg ,harusss la mcg .kalau idak ko terime la cercaan aku yg berbaur hinaan serta kejian yg sgt dashat .so aku pun oh okay .kdit aku pun siket .takya la topup kan .then dah mlm aku tunggu smpai kul 10 ,sbb bese class mlm abes kul 10 kan ,sekali kau dah smpai kul 11 tak mcg2 ,sgt shilaka kan ?ingat aku barbie doll nak tunggu die je ?die sape ?pakwe aku je bkn suami .so harus la aku murka kan .bkn berdosa pun kan aku maki die .dosa mencarot ye aku dpt .dosa derhaka kt suami tak kot .bila aku anta mcg ,ehh ,cpt je balas ,ehh bz ke mmg tanak mcg aku .lantak situ la .aku pun malas da nak pk pasal die .dlu ye aku nak agong2 kan die ,skang tidak lagi ,die tak hargai aku ,so aku pun takan anggap die sape2 bg aku .die hanye kawan bg aku .eishhh ,sgt sakettttt hatiii la .babiii ar manusia ni .

yang ketige aku menyampah kat roomate aku yg tak abes2 nak kype dgn jantan .dah la gedikk dok cinta2 rindu2 .eh palahotak betullll r .kalau lawa takpe .ni mcm babi hutan .lagi rendah taraf dgn babi hutan kottt .die punya la kutok aku konon aku ni tak pkai tdong takde agame .abeh die tu bertudung kat luar tp bole skype dgn jantan2 hilanglak tudong .ade agame tak ?sangat anjeng ini betine .

No comments:

Post a Comment