Followers

Wednesday, November 14, 2012

Men-jongkit bersama bff.

Helo kalian.. kalian?? bila mase aku duduk indon nii .ok la ,ok la Assalamualaikum semua .
penat hoii .Aku baru balik dari men-jongkit dgn bff aku.
bru je semalam aku up story pasal die,
si dila-lok tu. eh, tertambah lok pulak. miahaha.

sebenarnye takde kemana pun ,die ajak aku kua sbb nak pegi beli tiket die balik kedah 18 ni.
see, betapa sayangnya die kat kedah kan, padahal cuti die lama lagi, 
so, kua dalam pukul 2.15 cmtu ,terus pecut p hutan melintang, tak jauh sgt pun ,lebih kurang
30 minit perjalanan je kalau bawak laju seperti pelumba profesional =p

dah sampai hutan melintang, dah park depan kedai tu baru perasan yg kedai tu tutup.
al-sengal bengal kan kitorang ? lupa pulak tokeh kedai tu india. Cuti deepavali la deyyyy.
habes 30 minit kitorang T____T .rasa mcm taknak teruskan lagi hidup kat dunia ni
disebabkan membazir 30minit. ok cepat terajang aku doplohjuta kali sekarang. Lepas tu decide lepak sungai besar jela.

Perempuan gila yg berlakon tengok menu padahal order sudah diambil -,-

Takpayah betulkan speck (yg pkai speck la) or takpayah susah2 tanya aku ni edit katmana. NO EDIT. makcik ni mmg putih melepak. Tak payah pakai bedak mahupun cream, natural okk. 

Lepastu lepak Pantai BNO . lepas tu balikk ler ,apelagiii .dah2 ,tak payah tnya gambar aku mana. aku merajuk taknak tangkap gambar. sbb kecil hati dgn keputihan kemelepakan kulit muka dila ni .so baiklah aku simpan je muka melekit aku.

oh ada lagi satu gambar perempuan muka putih (ayat org kecik hati sbb kulit hitam kebabo). dgn adik dia yg gedik .haha .bubyee,

No comments:

Post a Comment