Followers

There was an error in this gadget

Sunday, October 28, 2012

Zara Imani

Hai .gigih kan aku update smpai dua entry. biase lah .name pun tengah cuti sem kann ,haruslah update memanjang. sambil update sambil dengar lagu UiTM Dihatiku yg diulang lapanratusempatpuluh juta kali. haa tudiaaa. bernanah telinga kata kauu. Entry yg ni aku nak cerite pasal ZARA IMANIIIII .My niece yg tercomel di alam semesta. amboihh .

alololo diaa tu .gerammm aku, rasa nak cubitttttt je kuat2 .tunggu mak dia tak nmpak .haha

haii tawan2 ,shaye zara imaniii.

Gambar2 ni sume aku screen munch je dari bb aku.






.Aku selalu share gambar2 zara kat adha, ko tau adha ckp ape ? harap2 nnti anak kite comel mcm zara kan . lantas aku pun terkasima sebentar, lalu berkata di dalam hati. '' jangan harap adha. jangan harap. ko dah la hitam legam. tambah lagi aku hitam kicap, mmg tak laa nak dpt mcm zara yg putih melepak ni. ko mimpi jelah. tak kuase aku nak melayan.

No comments:

Post a Comment