Followers

Tuesday, March 27, 2012

Perangai aku yg bajet gudgud =3

Okay entry kali ni nak story pasal aku saje .sape yg taknak muntoh sile klik x .well ,kadang2 aku seda pangai aku cmne ,kadang2 aku tak seda and kadang2 dah lame2 bru aku terseda cmne perangai aku kat pakwe ,kwn2 or parents .k kat sini aku senaraikan antare perangai aku yg aku tau la means sedor diri .cekidaut okay .

1. Kuat cemburu
kuat cemburu ni biase lah kan ,mestilah dgn pakwe aku si adha tu ,oihh kalau dgn die itu takboleh ,ini takboleh .what ?nak keluar ?pegi mane ?dgn sape ?lame ke kejap ?haa kau ,bayangkan la betape tersekse nye jiwe dan raga budak tu aku buat hewhewhew =3 ,yelaa ,motif aku cemburu sbb aku tanak dea senang2 lepas kat tangan pompuan lain ,hoii adha aku punye ,mana boleh aku nak lepas die kat org lain ,even kalau yer pun la aku makesure aku dera dlu fizikal dgn mental die cukup2 bru aku lpaskan .ehh .haha kantoi .


2. Cepat touching
pun satu jugak perangai aku yg hagak pfft .asal adha tak mcg je ,marajuk ,lmbt balas mcg merajuk ,tido awal merajuk eh mmg sensitip bona la jiwe aku ni .anak bongsu la katekan ,eh ade kaitan ke ?=p .pastu aku ni senstitip gile kalau tgok orang2 tue ,haiwan terbiar sume tu ,laju je aku nak nages ,lagi2 org tua yg terbiar hidup miskin ,anak2 tanak jage ,ya allah kesian nye ,pastu haiwan !kalau jumpe tepi2 jalan kucing rase nak bwk balik je jage ,dlu aku selalu la buat cmtu ,sbb family aku mmg jenis bela kucing ,percaye tak kalau aku ckp kucing kat rumah aku pernah cecah smpai 20 lebih ekor ?well korang kne percaye sbb itu kenyataan .kalau tak aku kutip bwk balik ,ade kucing dtg uma aku trus lpak smpai mati ,tak pun kucing2 branak pinak .sbb tu aku sensitip kalau tgok haiwan yg teraniaya .ni ,nak cuti sem ,sape nak jage kucing kat uitm ni ?sape nak bg dorang mkn ?ohhh T_______T


boleh ke korang senyum lagi bile tgok gamba nii ?aku takboleh T_____T

3. Cakap kasar
err .perkataan carut sume aku penah sebut .cer ckp perkataan carut mane yg aku tak penah sebut ?
ehehe .tp skang takde dah la .dah boleh kontrol sket .cube babi tu je mmg selalu disebut .eh babi la keyboard ni .ehh .


MOTIF ltak gamba ni ??

4. Melawan
pon dlu jugak mase sekolah2 ,baik rendah or menengah ,parents aku marah je mesti ade je mende aku nak jwab balik T____T .pantang bebeno .haih .ni telinge aku dah bape byk kali kne piat ,hanger kat umah aku pun byk berjase dlm menyumbangkan biratan2 kat bdn aku .eh tapi tu style mak aku pkai hanger ,bapak aku lagi brutal ,tak main lah hanger2 ,die main paip getah tu ,sekali libas je die buat .biaselah polis kan .aku pulak jenis budak yg tek mengenal erti sakit =3 hahaha .tp itu dlu ,zaman aku tak boleh berfikir dgn rasional (babi gile kan ayat aku) eh carut lagii =p


sape pnah rase die hebatt .hahaha

5. Kuat gaduh
kuat gaduh disini bukan bermaksud aku gangster okay .ni maksudnye contoh la kan ade mende yg aku tak puas hati mmg aku straight to the point aku menyalak ckp ape yg aku tak puas hati .sbb tu selalu la aku terlibat dlm pergaduhan yg membabitkan askar wataniah dan askar jepon .okay melalut!! dulu2 mase sekolah aku pna la gado ,dgn laki ke pompuan ke sume aku sebat je ,jnji aku rase puas .aku ingat lg aritu kenduri kat umah kazen aku kat tg.malim .mase tu darjah 4 ,ade budak laki tu buli kazen aku mase main bole ,yg aku ingat aku g pijak2 tangan sorang budak laki tu sbb die nak rebut bola dgn kazen aku .dah la aku pkai terompah time tu .alahaii T_____________T



6. Pemalas piangg
pemalas !hoila ,smpai ke harini kot perangai tu still ade ,tak kire aa malas ape pun .malas stady ,mls kmas umah ,mls basuh baju sume tu .mak aku penah touching dgn adik badek pompuan aku dulu ,die ckp "korang buat mak ni mcm org gaji je kan ,sume mak nak buat ,korang kan dah besar ,esok kalau mak dah takde cmne la agaknye" .olohh ,sepantas kilat aku g masak ,mengemas ,basuh baju ,lipat kain ,cuci tandas ,mop lantai .okay tu aku tipu .kalau kat uitm pulak pemalas aku lain ,mcm kalau aku basuh baju pastu aku sidai kat ampaian ,seminggu pastu baru aku amek bju tu .kalau rajen due hari pastu bru aku amek .ikot mud aku la nak amek bile pun ,lantakk la situ hujan ke ape ke ,yg penting aku MALAS ! todiaa punya kritikal tahap kemalasan aku ni .



okay lah .malas lah nak ceriti ceritu byk2 lagi .penat .lain hari aku update eh ,or lain tahun .muahahaha.

No comments:

Post a Comment