Followers

Tuesday, November 1, 2011

Style rambut yg aku nak try !

hell-o korangg ,entry kaly ni aku nak boh gamba jer ..malaih na taip pepanjang ..bkn korang bace pun ..gamba yg aku nak boh ni adalah antare style2 rambut yg aku nak try ..hm ,byk kali jugak lah aku tuka2 pesen rambut aku .buktinye ade kat post yg lpas ..yg belum tgok meh klik kat SINI !.. ha mari ler usha rambut cemane pulok aku nak try memandangkan rambut aku cepat panjang ..

comell kan sooyoung ni ..aku suke rmbut cmni ..tapi aku bru je berambut pendek ..so mungkin 10 tahun lg kot bru aku nak wat cmni .hoho ..

style cmni maybe aku bole wat skarang ..aku pun dah bosan berambut lurus ni ..so ,wait n see .

or maybe aku kena try yg ini ..shemartt kott ..aih ,pening dah ni nak wat mane satu ..tapi yg ni aku pena wat dlu ..tap nak wat lagi .haihh =,='

yg ni pun semartt ..arghh.. mane satu nihh ..

hoh yg ni tungu abeh diploma dapat lah buat ..sbb rmbut panjang bru lawa wat cmni kann ..sabau2 ..

No comments:

Post a Comment