Followers

Friday, October 21, 2011

merendek ke CARNIVAL WATERPARK !

Bloggers2 sekalian ,maafkan aku tau kalo dashboard korang full dgn entry2 baru aku ,bukan ape ,nnti dah balik merbok mane la dpt aku nak update blog lagi .line dah la mcm siput .k fine aku takde berokben ,apetah lagi p1 so dah diamm .back to the topic ,aritu aku nan membe2 clas pegi holiday (lahh sangat) ke CARNIVAL WATERPARK yg btul2 terletak blakang umah pokcik aku kat sungai petani nun ,tapi kitorang takdelah pegi reramai .8 orang je ,kang reramai susah pulak aku nak handle .dah la perangai sekor2 mcm BEROK ,hahaha .bak kate org utare 'pherakk' yg bermaksud batak .batak pun tatau ? err ,search google lah .tmpat ni takde lah besau mane .kecik je .tapi okay la dri mandy kat kolej je kan .okay lets see the picca !

tudiaa pintu masuk .gamba ni bkn aku pnye ,sumbangan dari encik google .

err ,antara selebriti yg memeriahkan suasana di carnival waterpark ni .

saat saat baru menjejakkan kaki ke sini terus serbu air pancut ni dan cheese ('',)

baju biru hujung blah kiri tu ,kau tak payah nak poyo sgt la posing cmtu .meluatt .

Fine ,aku mmg berkulit hitam .

gune selftimer .agak lame kitorang kaku disitu .

err ,hai korang .sayelah pemilik blog ni .okay dah abes .thanks .

No comments:

Post a Comment