Followers

Sunday, October 2, 2011

kawan tetibe ^,^

ohhh title yg tabole blahh kan . aku ade kwn ,gegirl ,tah cemane bole rapat nan dea .padahal dea duk jauh kot .Kat BD sane .kitorang pena meet bape kali je .tp seriously aku suke character dea .hagak kelaka la .then ,ape2 problem dea nan haris mesti dea story kat aku .haa ,ckp pcal haris,aku knal minah ni sbb haris la .oneday ,aku tnampak status relationship haris ,then aku agak curios la sape la minah yg dok haris kepohkan tu ,hehe .thenn ,sejak tu la aku knal nan minah yg bname tasya tuh .hikhokk .meh2 tgok siked tasya tu sape .

ni time aku g open hauz uma dea .jauhhhhh kott .kebas bontott aku .lau naik kete takpe jugekk .. ni naik moto .huishhh ,koje gilo .hahah .tapii fun .travel sket .heheh .FYI ,dea yg bju kebaye hijau tu .sweet kan ?aww .

ni pulok kat dpan uma dea .nak balik dah time ni .hehe .nextime aku dtg lagi okehh .actt ,aku gayat duk boyan tuh ,rase nak terbalikk .

hah yg ni tapaya la aku nak xplain kan sape .dea ni ,lau tak wat aku bengang satu hary mmg tak sah .pnat aku pung pang pung pang dok soh dea cpat sket ,lagi dea lmbat2 .cm haremm .lg2 tme nak g uma tasya ni la .punye la lame aku nan haris tunggu kat umah wak .dea tak smpai2 lg .padahal dah lmbt .bile tanye nape lmbt ,basuh baju jawapannye.watafakk .anyway sayang sgt kat budak ni .hihi .kutuk siket je ni .

yg baju hijau tuh la haris .. ehh waittt ,hijauu ?? DAMNN ! bru aku perasaan tasya nan aris pkai bju same kalerr .ouhh,besela .org bcinte kan .huhokk .yg tgah tu teeettt .yg minah gedik tuh i la .heheh .

No comments:

Post a Comment