Followers

Wednesday, October 19, 2011

4 tahun 10 bulan .yeayy .

sukacitanye dimaklumkan aku nan dea dah 4 tahun 10 bulan .weehuu .bile nak break ni .ahaha .jangan kau ain ,sape tau mulot kau masin kang break btul2 tau la kau . aku pena ckp kat dea yg aku amek mase 2 tahun gak la tok sayang dea .then kidney aku ckp dea amek mase 3 tahun tok syg aku .nak jugak menang .haa amek ! aku takesa pun bape lame mase yg dea amek tok sayang aku ,sbb aku paham ,aku perempuan pertama yg dea pena kapel .sebelum ni dea ta pena kapel nan sape2 .aku je yg bederet2 ex bf . past is past . aku harap ni yg last .aku jugak berharap ni yg pertama and last bagi dea . walaupun dea sgt2 lah blur dlm hubungan dan byk main2 dan tak serius ,tapi dea paling bestt .luv you lahh .


Tudiaaa ,maaf2 .muke saye mcm shit time ni .hikhok .location : buaian depan umah dea je ,tak main la dating kat mall2 bagai .dating ramai2 ngan anak2 buah dea lagi best .


haii ,kami kembar .semoga kekal selame2nye hendaknyaa .. terimass .

1 comment: