Followers

There was an error in this gadget

Monday, October 22, 2012

Kau dengki kat aku kenapa tah ?

Aku tak paham betul lah ,apesal lah kau nak carik pasal dgn aku. kau nak carik pasal, tapi pengecut nak tunjuk identiti sendiri. kemon la wei. kalau hebat sgt tunjuk muka wei. nak tengok sikit lawa ke idok? selalu org yg muka mcm jahanam je yg suka maki2 org tak tentu pasal.

Selalu org yg cakap orang lain pelacur tu maknenye diri sendiri yg pelacur, tp segan nak mengaku, sbb tu tuduh org lain. kan ? kalau ye pun tak suka aku p berambus la. ni tak ,nak jugak masuk blog aku berpuluh2 kali. peminat misteri aku ke hape kau ni ?

well, mcm ni lah wahai pendengki. ape kata kau carik keje lain. pegi la amik wuduk , baca al-quran .daripada kau bace blog aku ni ape kau dpt. sakit hati je kan kau dpt ? aku tau aku byk kelebihan dari kau. sbb tu kau dengki gila babi dgn aku. kan ?=p

No comments:

Post a Comment