Followers

Sunday, December 4, 2011

Lonely Lonely Lonely

Seriously aku sangat lonely skangg .ape bole buat ,die da tak perlukan aku pun .dulu bile aku main2 minx break punyala die sungguh2 tanak break ,skang minx la break byk mane pun .okay saje jwbnye .tak kesah dah ken .takpe la hati manusie mmg boleh berubah2 kan .dulu mmg janji bagai nak rak siap sumpah demi allah ,tudiaa pkai name allah tanak break .janji nak jage aku selamenye .lelaki mmg cmtu ,i mean tak sume la kan.

Kalau la aku ikot ckp abah dlu supaya jgn becinte time skula ,confirm aku tak heartbroken skang .confirm aku hidup bahagia disamping MAZIRAH (tu kau aku dah credit kat name kau) ngan kengkwn len .Maybe salah aku jugak kot ,yela .pangai aku kasar ,akak aku pun salu tego bile aku ckp kasar2 ngan die .nak wat cmno ha dah mmg gitu aku pnye style .haa .takan aku nak cover2 kot .haa blemak ah kan nak cover2 dpan pakwe .euu ,pleasee .

maybe pangai aku mmg tak sesuai ngan die kot ,aku suke memaki ,sume pekataan pna kua dri mulot aku ,tapi die ?kalau mara pun tade na kua pekataan2 tak elok ,aku tak nafikan la die mmg baik ,siyes aku sendiri heran kenape Allah s.w.t temukan aku ngan die ,kitorang mmg berbeza .aku untung sgt dpt die ,tp die malang la dpt aku .siyesly aku ckp pangai aku mmg teruk lau mara die .hmm .

pena satu ari tu bile tga gado aku harap sgt die jmpe perempuan lemah lembut ,pkai tudung ,pemalu .tapi ,aku tanak kot ade perempuan lain miliki die even die layakk sangat dpt perempuan mcm tu ,bkn mcm aku .(ohmaii air mate please jgn jatuh) .tapi skarang aku kena redha jela kalau ade perempuan lain ade dlm hati die .itu yg terbaik kan?aku sendiri yg nak die bahagia ,aku tanak da die kena marah2 lagi dgn org yg bnama PEREMPUAN .

Orang ckp ,mende lame jgn dikenang ,nnti hati kite yang merane ,tapi cmne aku tak terkenang die kalau dah tiap mase die je dok dlm pikiran aku .sejak kitorang same2 dpt msuk U ni aku dah dpt agak kitorang takkan dpat tahan lame ,memule mmg la memasing janji takan berubah ,takan pndang perempuan lain la ,tak pndang laki lain lah .abeh takan bjalan sane sini nak top mate kan .aku cube nak pertahankan hubungan kitorang ,tapi aku sendiri tak kuat bile tgok die rapat ngan pompuan lain .YA ALLAH overnye cemburu kau ni ain .perempuan mane wey yg tak jeles boyfie sndiri rapat nan mane2 pompuan .dulu aku cmtu ah ,tp dah lelame aku okay la siket .sket je ,

Aku ade alasan yg kukuh kenape aku berhak cemburu ,mcm yg aku ckp td hati manusie snang berubah ,dlu mmg ckp takan jatuh hati kat org lain ,tp cbe pikir kalau dah lame rapat sgt nan girl/boy lain someone tu mesti akan jatuh cinte kan .bestfren laki nan pompuan tak mustahil kan fall in love with each other .lagi satu memasing berjauhan ,so mule lah berani nak wat mcm2 sbb takde sape dok ngadu kat gf/bf .takde sape nak jeles or marah .then ,mule lah jadi satu2 bende yg membawe kpd perpisahan (berkat kelas sastera dlu aku dpt berjiwang) .memule balas mcg pun nak tanak ,byk sgt alasan konon sibuk byk assignment ,padahal lepak minum2 ngan kwn girl/boy .aku cite bdasarkan pengalaman .

Kau ,tahu tak kenape aku minx break ?sbb aku tahu kite takkan kekal lame ,dari care kau aku tau kau dah mule nak jauhkan diri dari aku .aku tau kau dah start jatuh hati kat org lain ,sbb tu awal2 aku undur diri bia satu hari nnti aku tak terlampau kecewa ,bia kecewa dlu jgn kecewa nnti kan .aku minx break bkn bmakne aku tak sayang kau dah .gilee aku sayang kau selepas family aku tahu .kau sebahagian dari hidup aku .tp dgn cara kau lyn aku skang ,aku kecik hati sgt .dlu aku majuk pnye lah mcm baby aku kau pujok ,sekarang aku merajuk kau ikot jugak merajuk ,aku tak mcg kau pun tak mcg ,seminggu aku tak mcg kau ,seminggu tu jugak la tade mcg dri kau .

bile aku tnye nape tak mcg aku ,kau jwb dah hang pun tak mcg gak .astaghfirullah al azimm .kau sgt2 suke kan bile kite tak brhubung ?aku faham .ade lg org len yg lg penting dri aku tok kau mcg .kau ,maafkan aku tau tox segala perbuatan aku selame ni .aku maki kau ,aku ckp kau babi la ,bongok ,gampang ,sial sume tu .tade ape lg da yg aku bole buat selain minx maaf kat kau sbb kua kan pkataan tu kat kau .aku minx maaf jugak sbb aku salu takde mud nak layan kau .kau ,aku sayang kau sampai kiamat .aku ingat lagi janji aku kalau aku break ngan kau aku takkan kawen smpai bile2 .tu janji aku .bye .sobs sobs ; (

No comments:

Post a Comment