Followers

Saturday, October 29, 2011

Perkara yg paling aku nyampah bile pegi mall..

semenjak jadi student nih munx jadi perkare wajib lah kan aku pegi mane2 mall kat sg.petani nun sbb nak beli keperluan aku .almaklumlah ,kos aku ni kena bergayo je ,nak2 lagi lecture aku kate heels mmg wajib 3 inci ke atas .tudiaa ,kiokk kaki aku memule tu .skang dah okay la ,mane tak nye ,g kelas semedang pkai heels tinggi ,kelas pulak mmg lah tersangat 'dekat' wa ckp sama lu .dekaattt sangat2 lah kann .(padahal berbatu2 jauh nun)..okay ni dah menyimpang jauh dari tajuk haa ,pade korang yg bese pegi or keje kat mall mesti penah la kan hadap mcm2 perkare yg aku nak cite ni ..meh tgok amende ..


1.kapel pegang2 tgn .hah yg ni mmg biaso lah kan kite nmpak kat mane2 .tapi yg paling aku nyampah ,ade lah sepasang beruk makyeh ni .time aku lalu sebela dorang yg perempuan tu lak nak menjeling aku smpai tercabut bji mate kunun aku nak usha balak dea yg serope bangla tu .fuck you la minah .hang dah la dgn pkai skirt pendek ,kaki hitam berbulu pastu ngan mekap tebal mcm gorila pastu nak poyo ngan balak kau tuh ,mcm aku nak rampas balak kau tu je kan ..cm bahabi pangai ..

2.PROMOTER.ha ni pun aku meluat jugak .mmg tak sah la kalau mall tu takde promoter kan ,salunye promoter kecantikan je yg aktif dan berleluase ni .promoter ni bkn kesah kalau kite nak cpt ke ape ,men tahan sesuke aty dea je nok .dah la tu siap sapu2 krim kecantikan yg dea promot tu kat tgn kite ,aduyay .konon bole ilang jerawat lah ape lah ,padahal tgox muke promoter tu sendiri pun berdaki plus tumbuh jerawat jambu batu .aku pena terkena sekali ,siap tempek krim tuh kat muke aku sket,pastu hulur tisu .grr ,tak senang mak nak shopping !

3.kalau dah name perempuan mmg tak sah la kan kalau tak singgah mane2 kdai baju ,tapi yg palinh aku hangen kalau msuk mane2 kdai baju ade je makhluk ganjil yg sentiase follow dar blakang ,ye mmg ,mmg bontot aku cantik ,sbb tu dea suke kot .korang pun mest salu kena kan .dorang ngat kite nak mencuri kot ,ptuii la .tak hingin aku .dah ikot2 tu pastu buat muke masam mcm kite tak bduit ,then bile kite beli brg baru lah nak senyum smpai ke telinge ..

4.dah penat meronde tu mestilah p carik mkn kann ,kalau masuk mane2 restoren fastfood aku bkn la hangen sbb kena beratur tu ,tap aku nyampah bile kite dok tgah mkn sedap2 ade pulak eh sekumpulan perempuan or takesa la mane2 geng pun dok pandang2 kite then gelak2 .watafakk .ape aku mkn comot ke ?dah tu ape masalanye pun bkn mulot korang pun ,atleast mulot aku tak mcm mulot korang yg serope taik tuh .pastu dok huha huha mcm kfc tu acik korang punye .

okay ,setakat ni tuh jela yg paling aku menyampah ,yg lain2 aku bole lah tahan lagi .bg korang ?ape pendapat korang ?ape perkare paling meluat yg korang alami bile g mall ?story le siket .jgn kedek sgt lah kan .huhu .thankie fo reading .chiauu .

No comments:

Post a Comment