Followers

Monday, February 7, 2011

lepaking ..

btw , yg aku na story nih blaku smlm .. tp lupe na cite .. smlm aku lpak nan huda ,amim ,zaki ,adha ,, walopon kejap je tp fun sanad .. byk gelak .. haa , kwn aku yg name huda nih , aku knal sejak dri pom 3 .. but mule rapat time pertengahan pom 5 .. aduiii hudaaa , lao la aku tau membe nan ko tuh sonokk sgt ,dah lame aku meyendeng2 sebela ko tao kat clas .. npe la kte tak rapat awal2 kan .. bole aku merase membe nan ko lame sket .. ni tak , kan da ta dpt jmpe salu .. hm , miss ko sgt2 tau .. weii huda gendutt .. jgn la lupe eh balik sini selalu .. aku ,amim ,dayah kan ade tok lpak same2 .. walopon sume bestie ko dlu seperti anum ,ina ,ijah , atin da ta membe nan ko .. tp kami kan hade ..  nnti aku dah dewase sket aku trun semban au .. skunk aku tak matang lg .. hehe .. tgok la pix2 kitorang smlm .. agak bengung2 juge la .. haha

huda ,aku ,amim ..

time ni aku tolak pale si huda sbb dea menghalang wajah aku yg comel ..hehe

sayangg mereka ini ; )

1 comment:

  1. hahaha..trharu..kihkihkih..senarai bekas2 sahabat uh yg x tahan..haha..

    ReplyDelete